Sönderlägrad

Den senaste veckan har jag:

Fått mer färg
Gripits av hur svårt en del barn har det
Lärt mig spela "Schyssta grabbar har grönvita hjärtan"
Skrämt livet ur två 14-åriga simmartjejer som jag trodde var ledare
Jagat små miniligister i ett villaområde kl 03 på natten
Sovit lite, ätit mycket, skrattat mycket
Battlat med dansproffs
Haft på mig bh och minishorts i strl XS från Monkii eller vad det heter

Vi ledare på lägret tyckte om att driva lite med varandra, vilket mynnade ut i att jag tejpade upp en tältsäng i ett hopptorn, och påbörjade resan hem bakom ratten, även fast jag inte har körkort.

Igår kom jag hem och var inte mycket till glädje för K som hade lagat god mat och bjöd på vin. Jag var löjligt trött och var tvungen att ta en tupplur klockan 21 för att ha en chans att orka med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0