Kategoriskt

Det här med att ha en jobb-kategori känns väl lite sådär. Det känns lite som ett fegt ställe att vädra sitt missnöje med jobbet på, och skriva storslagna epos om hur man ber chefen dra åt helvete. Vi får se vad som hamnar här, men jag jobbar i varje fall som försäljare i butik, och trivs väl tillräckligt bra för att inte be chefen dra åt helvete, men trivs inte tillräckligt bra för att låta bli att skapa kategorin - för jag kommer knappast skriva om hur kul det är, dessutom kommer jag hålla kunder utanför skrivandet. Om de inte är riktigt elaka. Då ska jag minsann sprida ordet, så att alla mina fyra läsare får veta om vilka as de är, hähähähähä...

Innan vi lär känna varandra mer - jag är ett stort fan av ironi - men utsätter hellre än utsätts eftersom jag dessutom är trög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0