Musse

Musse från Rallarsving som gick på Z-TV är en skön typ. Mjukis-macho, egen stil och inte typen som försöker hävda sig med pitbulls och Vin Diesel-attribut. 

Jag hittade ett gammalt nummer av King där han är med, och jag såg två sköna avsnitt i intervjun (det finns många):

Om sin frisyr:

"Min frisyr är skapad i en anda av kazakstansk och polsk modefrisyr. men Steve McQueen kan nog ha ett finger med i spelet. Jag funderar på om det kan vara lite synt?"

På frågan:

"Din karriär är lång och brokig - trots det har du aldrig blivit uthängd i pressen. Vad är det närmaste du har kommit en skandalrubrik?"

M: "Efter Rallarsving fick jag bara heterosexuell manlig kärlek  medan Andreas fick alla tjejerna, och vid ett tillfälle kom det fram en bög med två väninnor och frågade efter den där snygga killen i Rallarsving. När jag var med i Adam och Grys morgonshow drog jag ett skämt om det som gick ut på att jag hade slagit ner dem. Men jag blev för långrandig och hann inte till poängen innan sändningstiden var slut, så det framstod som jag verkligen misshandlat dem. Men konstigt nog hamnade inte det i tidningen."

Om jag har en "svensk" manlig idol, så är det helt klart Musse just nu. 

Intervjun finns i Kings marsnummer 2008. 





Kommentarer
Postat av: Sara

Dennis, du ÄR blogspot.

Kan inte vänja mig vid det här nu, går bara inte...

2009-07-30 @ 00:16:48
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0